Psychometric Properties of the French and German Versions of the Physical Self-Concept Questionnaire for Elementary School Children – Revised (PSCQ-C-R) Isabelle Thibault 2023
Personality heterogeneity in adolescents with anorexia nervosa: a factor-mixture analysis Isabelle Thibault 2023
“For me, it’s a real pain”: A foray into the experience of parents involved in Family- Based Treatment Anne-Marie Tougas, Isabelle Thibault 2022
Le sentiment de compétence parentale : points de vue de parents sur la valeur ajoutée d’un groupe de soutien dans le traitement des troubles des conduites alimentaires de leur enfant Anne-Marie Tougas, Isabelle Thibault 2022
Anorexia nervosa in adolescence: a comprehensive study of multidimensional factors associated with symptom severity one year later Isabelle Thibault, Katherine Pascuzzo 2022
Innovative process to support the sustainability and scale-up of anxiety prevention programs in schools in Quebec, Canada Danyka Therriault, Isabelle Thibault, Jonathan Smith 2022
Effects of the HORS-PISTE universal anxiety prevention program measured according to initial levels of student problems Danyka Therriault, Isabelle Thibault 2022
L’évaluation psychoéducative : une opération professionnelle aux multiples facettes Danyka Therriault, Isabelle Thibault, Malena Argumedes 2022
Enquête sur l’utilisation et les besoins de services de santé mentale à l’Université de Sherbrooke : Synthèse des résultats présentée au Secrétariat général de l’Université de Sherbrooke Alexa Martin-Storey, Anne-Marie Tougas, Catherine Laurier, Geneviève Paquette, Isabelle Thibault, Luc Touchette, Mélanie Lapalme, Michèle Déry, Yann Le Corff 2021