Education for students with neurodevelopmental disabilities—Resources and educational adjustments Marie-France Nadeau 2020
Using Prevent Teach Reinforce for Young Children to Manage Challenging Behaviors in Public Specialized Early Intervention Services for Autism 2021
Using the Prevent-Teach-Reinforce model to reduce challenging behaviors in children with autism spectrum disorder in home settings: A feasibility study 2021
Programme d’intervention écosystémique ciblant les comportements antisociaux d’enfants et d’adolescents ayant un trouble du spectre de l’autisme 2017
Le programme Prevent-Teach-Reinforce : adaptations québécoises visant la diminution des comportements problématiques des enfants ayant un TSA en milieu familial et en contexte d’intervention précoce 2017
Brief Report: Impact of Challenging Behavior on Parenting Stress in Mothers and Fathers of Children with Autism Spectrum Disorders 2018
L’utilisation du modèle Prevent-Teach-Reinforce pour soutenir les enseignants d’enfants ayant un trouble du spectre de l’autisme (TSA) et présentant des comportements problématiques Malena Argumedes
Impact of Challenging Behavior on Parenting Stress in Mothers and Fathers of Children with Autism Spectrum Disorders 2018