Preschooler screen time and temperamental anger/frustration during the COVID-19 pandemic Caroline Fitzpatrick, Gabrielle Garon-Carrier 2023
Preschool cognitive control and family adversity predict the evolution of classroom engagement in elementary school Caroline Fitzpatrick 2020
Developmental associations between media use and adolescent prosocial behavior Caroline Fitzpatrick 2021
Associations between video game engagement and ADHD symptoms in early adolescence Caroline Fitzpatrick 2021
Tout costume de «Squid Game» interdit dans des écoles pour l’Halloween (C. Fitzpatrick) Caroline Fitzpatrick
L’impact des facteurs familiaux sur l’utilisation des médias digitaux et le développement des enfants en contexte de la pandémie de la COVID-19 Caroline Fitzpatrick
Les antennes d’Océane : la présence des enfants sur les réseaux sociaux (C. Fitzpatrick) Caroline Fitzpatrick
Le jeu du calmar : l’importance d’encadrer ce que les enfants regardent (C. Fitzpatrick) Caroline Fitzpatrick
Nos enfants n’ont jamais passé autant de temps devant les écrans (C. Fitzpatrick) Caroline Fitzpatrick