From Negative Emotionality to Aggressive Behavior: Maternal and Paternal Parenting Stress as Intervening Factors Jean-Pascal Lemelin 2021
Using the Prevent-Teach-Reinforce model to reduce challenging behaviors in children with autism spectrum disorder in home settings: A feasibility study Malena Argumedes 2021
Développer les compétences émotionnelles des futurs enseignants en stage et diminuer leur stress perçu grâce à un programme d’intervention : une étude exploratoire Angélique Laurent 2021
Linking work values profiles to basic psychological need satisfaction and frustration Yann Le Corff 2021
Work values and job satisfaction: the mediating role of basic psychological needs at work Yann Le Corff 2021
Enquête sur les pratiques professionnelles en matière d’évaluation psychométrique en santé mentale et en relations humaines au Québec Yann Le Corff 2021
Des parents d’enfants suivis en protection de la jeunesse se racontent : analyse du recours aux méthodes narratives par le prisme de trois études en travail social Julie Noël 2021
Child Psychological Functioning During the COVID-19 Lockdown: An Ecological, Family-Centered Approach Jean-Pascal Lemelin 2021
Developmental associations between media use and adolescent prosocial behavior Caroline Fitzpatrick 2021