An examination of the relationship between comorbid conduct problems and depressive symptoms and temperament among elementary school children Jean-Pascal Lemelin, Michèle Déry 2024
Associations between externalizing behavior problems and risky sexual behaviors in adolescence: Attachment as a mediator Alexa Martin-Storey, Danyka Therriault, Jean Toupin, Jean-Pascal Lemelin, Michèle Déry 2024
Perceptions of service efficacy among young adults with childhood histories of conduct problems Alexa Martin-Storey, Michèle Déry 2024
Hair steroid concentration before and after the beginning of the COVID-19 pandemic in preschoolers: the moderating effect of family characteristics Marie-Josée Letarte 2024
Production and use of rapid responses during the COVID-19 pandemic in Quebec (Canada): perspectives from evidence synthesis producers and decision makers Julie Lane 2024
Childhood behavioral problems are associated with the intergenerational transmission of low education: a 16-year population-based study Vincent Bégin 2024
Guide de mise en œuvre d’une infrastructure de soutien à l’implantation et au transfert de connaissance. Soutien à l’implantation de pratiques prometteuse et au transfert de connaissances dans le réseau de la santé et des services sociaux Julie Lane 2023
Le perfectionnisme en milieu scolaire : Une revue systématique des programmes d’intervention de groupe Gabrielle Yale-Soulière 2023
Validation du Dominique Interactif auprès d’élèves Innus : utilité clinique et limites psychométriques Mathilde Garneau, Myriam Laventure 2023
Référentiel des infrastructures de transfert de connaissances dans le réseau de la santé et des services sociaux. Soutien à l’implantation de pratiques prometteuse et au transfert de connaissances dans le réseau de la santé et des services sociaux Julie Lane 2023