Des modules d’apprentissage en ligne pour une simulation pédagogique de la démarche clinique en orthophonie : une expérience Québécoise Amélie Richard 2019
Cortisol stress response predicts 9-year risky driving outcomes in male first-time driving while impaired offenders Sophie Couture 2019
Adapting the Attachment, Self-Regulation, and Competency (ARC) Framework to Justice-Involved Youth: Lessons Learned and Recommendations for Implementation Catherine Laurier 2019
Textos e Contextos: a Relação entre Teoria e Prática na PES pela voz de Futuros/as Educadores/as e Professores/as Carolina Gonçalves 2019
A Prática de Ensino Supervisionada: Vozes e Posicionamentos dos(as) Estudantes-Estagiários(as) Carolina Gonçalves 2019
Traits de personnalité chez les jeunes contrevenants : étude comparative entre les jeunes contrevenants associés ou non aux gangs de rue Catherine Laurier 2019
Clinical Utility of the Limited Prosocial Emotions Specifier in the Childhood–Onset Subtype of Conduct Disorder Jean Toupin, Michèle Déry, Vincent Bégin 2019