Effects of the HORS-PISTE universal anxiety prevention program measured according to initial levels of student problems Danyka Therriault, Isabelle Thibault 2022
Étude de certaines propriétés psychométriques de l’Older Adult Self-Report (OASR) en population générale québécoise Yann Le Corff 2022
L’évaluation psychoéducative : une opération professionnelle aux multiples facettes Danyka Therriault, Isabelle Thibault, Malena Argumedes 2022
Enquête sur l’utilisation et les besoins de services de santé mentale à l’Université de Sherbrooke : Synthèse des résultats présentée au Secrétariat général de l’Université de Sherbrooke Alexa Martin-Storey, Anne-Marie Tougas, Catherine Laurier, Geneviève Paquette, Isabelle Thibault, Luc Touchette, Mélanie Lapalme, Michèle Déry, Yann Le Corff 2021
Externalizing and internalizing trajectories to adolescent gambling: A longitudinal study Michèle Déry 2022
Choisir une approche pour guider sa pratique ou la réflexivité au profit de l’évaluation Anne-Marie Tougas 2021
Exploring reasons motivating the use of restraint and seclusion by residential workers in residential treatment centers: A qualitative analysis of official reports Josianne Lamothe 2021
Worker and perceived team climate factors influence the use of restraint and seclusion in youth residential treatment centers: Results from a mixed-method longitudinal study Josianne Lamothe 2021